I'm Good I'm Gone

Försov mig, som vanligt, men oftast hinner jag till skolan även om det innebär att jag har 20 min på mig innan bussen går. Idag orkade jag inte stressa så nu sitter jag här och äter frukost för ovanlighetens skull och kollar bussar, hmm.. jag kan hinna 8.19 bussen MEN då måste jag åka med 30st små skitungar som endast skriker och låter- PALLANTE! Så det får bli 8.35 bussen, perfekt! Nu ska jag fortsätta njuta av min goda frukost och sedan göra mig iordning - dock har vi idrott första lektionen = hejjagkansehurjävlafulutsomjagvill!


Kommentarer
Postat av: Emilia

haha bella gå upp tidigare då ? :P

2011-04-05 @ 10:59:02
URL: http://emilor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0