KVÄLLSPROMENAD

Trots att jag bar vinterjacka och var en aning småkylig om benen var det underbart skönt väder när jag och AnnaW tog en liten "kvällspromenad" runt 9-tiden. Det kändes nästan som en kylig sommarkväll. Åhh ge mig nu! När vi skilde våra vägar hann jag även med att träffa Bella en stund också. 

Jag la nyss på ett telefonsamtal mellan mig och Alicia och ska egentligen duscha (vilketjagsettframemotisådärheladagen) MEN jag är så sjukt trött så funtar på dra en dusch på morgonen då de ändå inte är någon idé att fixa håret osv då vi ska simma på idrotten. FML säger jag bara, FML. Lär väl behöva gå upp så tidigt som kl 6 imorgon, eller idag rättare sagt, om jag ska hinna duscha + packa väska för simning. KUL LIV KUL.

Efter som att Alicia ALLTID klagar på mina ironiska inlägg.. varför inte lägga upp en passande bild när vi ändå är igång? SEXIIIIGT VA? Jag och min Chilenar-brud(Alicia) för några dagar sedan. Nejnej detta var ju bara på skämt för ett bra tag sedan. jag svär.


Kommentarer
Postat av: Isabell

oj oj vilken het bild ;)!

2011-04-12 @ 12:47:31
URL: http://ikvhell.blogg.se/
Postat av: Alicia

snuggt <3

2011-04-13 @ 14:15:13
URL: http://aliciagardell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0