standard onsdag

EnUddaRandomBild

Lite komiskt att min kortaste skoldag (10.25-12.25) ändå innebär att jag är borta i 12 timmar. Sedan jag kom hem har jag inte gjort ett skit - förutom att snacka tele med Alicia i 40 minutros. Nu ska jag duscha, laga mat, äta mat, plugga, städa och städa lite till. KUL LIV FAN VAD KUL LIV. Om någon planerar att vara vaken lika länge som jag är det ju bara att höra av sig!

Mellan skolan och jobbet tillbringade jag och Sofie ett antal timmar i centrum - bland annat Subwaykakor & latte på espresso house - typ standard på onsdagar? Jag köpte även två toppar och två BHar  SOOOOFT! hejjaghartypingapengarkvareftersomjagskaspararesten

Kommentarer
Postat av: Alicia

jag vet inte..jag älskar dig.. snor du mitt ord va? vavava? standard! 40 minutros gick snaaabbt

2011-04-07 @ 08:14:13
URL: http://aliciagardell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0