TJE.LÄNGESEN.VET

Öööh vadå jag har inte bloggat på över 2 dagar? Ledsen för det gott folk men nu är det såhär att jag har inte varit hemma sedan i lördags 16.30 då jag kuta iväg till jobbet. Sovit på lite random olika ställen och knappt fått någon sömn alls. Men nu är jag i alla fall hemma i min underbara säng - gud så jag saknat den. Päronen mina är inte så himla glada i mig nu då de hatar när jag sover borta innan en skoldag. yeahyeah, live with it!
-Måste även nämna att jag däckade i mina feta säng 16.30 idag och sov enda till 19.30. Vadåtröttchey?-

bild från min jobbrast i söndags, kunde inte spenderat den bättre än med min fina vän Alicia, vitchoklad, smaskiga jordgubbar och abas i den stekheta SOLEN. HEJSOMMARKÄNSLOR!

Kommentarer
Postat av: Alicia

AAAAAAAAAW ÄLSKAR DIG <3

2011-04-12 @ 00:11:13
URL: http://aliciagardell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0