snigel

Det går ju inte att undgå vilken dålig bloggerska jag är.. men under lovet är man tillåten ett undantag. Igår jobbade jag som sagt mellan 14-21.30, därefter var mina planer att åka hem och ta en lugn kväll för mig själv men det slutade med att Milla mötte upp mig på jobbet och sedan åkte vi och ett gäng iväg till ännu en kväll på rösjön med härligt folk. Efter en väldigt vinglig promenad på natten befann jag mig sedan at Luddes och Fabians place - trodde aldrig vi skulle komma dit asso. Var beredd att lägga mig i en skog och sova bokstavligt talat. Nog om den kvällen..

Morgonens sysselsättning... (notera att det ligger en saltad snigel under elden..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0