long time no see

Har haft fullt upp denna helg eftersom min älskade-finaste-vackraste-sötaste-underbaraste Alicia fyllde år igår. Vilket innebar firande i både lördags och söndags - något jag faktiskt inte orkar skriva om då det var fullt upp från lördag morgon till inatt kl 1.00 så om ni inte är sugna på att läsa en roman så sätter vi punkt där.

Måste påpeka att jag känner mig extremt duktig idag.. efter skolan tog jag en fika med Amanda i centrum och köpte lite anteckningsblock till skolan och efter det åkte jag hem och städade mitt rum, badrummet osv, sedan har jag pluggat företagsekonomi och nu sitter jag här och laddar upp lite bilder på ansiktsboken. Det slog mig precis att jag är ensam hemma ikväll och faktiskt borde ta och få i mig lite mat.. sedan tänkte jag faktiskt sova då jag är extremt trött men jag slänger förmodligen upp ett inlägg eller två innan det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0