it's just not the same anymore.......

Just nu i skrivande stund är det 28 minuter kvar till julafton.... so what?
Jag minns när jag var liten och blev helt ivrig när klockan började närma sig tolvslaget. Allra helst gick man ju och la sig så tidigt som möjligt så att det skulle bli julafton snabbare. Haha. Numera bryr man sig knappt om julen, känns verkligen tråkigt, har inte ens kollat på en enda julfilm liksom - besviken på mig själv! Men jag försöker dock intala mig själv att allt beror på att jag, precis som många andra, inte fått någon julkänsla överhuvudtaget detta år. Jo så måste det vara.
Kan ju i alla fall säga er att jag precis storstädat mitt rum och försökt mysa till det lite med tända ljus osv, ska nog ta och leta efter något gott i köket och lägga mig och glo på en film. Dock ingen julfilm hehe.

en bild jag fotade julen 2009. vill verkligen ha snö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0