DIN DAG LINUS

Ja du Linus.. hoppas du checkar in bloggen nu varenda sekund för du längtade väl till dina måndagar eller hur var det?

Vad ska jag skriva denna vecka då.. kanske skryta lite över min väns grymma talanger i framförallt photoshop men även hur grym han är på att rita & måla graffiti. Jag som rent ut sagt avgudar graffiti höll ju på att  D Ö  (höhö överdriv) när jag upptäckte denna pojkes talanger. Men idioten vägrar tyvärr att lära mig... besviken på dig Linus. Men jag gillar dig ändå hehe :D ellleeeeer?
Denna bild skickade pysen till mig för typ hundra år sedan.. såg nu att den hade sparats bland all lagring av messenger så det passade ju perfekt att visa vart hans talang leder.


Och denna är bara ett exempel på alla awesome bilder han gjort.

Kommentarer
Postat av: Alicia

jaha.. så jag fick aldrig någon dag?

2011-02-28 @ 21:44:04
URL: http://aliciagardell.blogg.se/
Postat av: Linus

hihi yaaaaaaaaaay <3

Me like Mondays :D

2011-03-01 @ 18:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0