FJÄLLRÄVEN

Det första jag såg när jag kom innanför dörren idag.. det var JACKAN jag letat som en galning efter och sedan insett att den nu befann sig i afrika hos något fattigt barn. Men nu hängde den där, mamma hade hittat den och det gjorde min dag! TACK MAMMA. Det är en äkta fjällräven jacka från tiden innan fjortis-stämpeln kom och jag älskar den. Hade egentligen tänkt att köpa en ny till våren men nu slipper jag lägga ner tusenlappar på en jacka, FAN VAD BRA! Den nya versionen har ju dock en fodring vilket vore mysigt.. men som sommarjacka är denna perfekt!

Den är ganska lik denna jacka.. fast självklart snyggare på kroppen än hängandes i ett träd höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0