HAT HAT HAT

I måndags blev jag som sagt tillsagd att stanna kvar efter svenska lektionen. Fick en jävla massa skäll angående mina arbeten och den dåliga frånvaron. FINE. Ge mig en ny chans ok? Efter lektionen idag blev jag åter tillsagd att stanna kvar. Nu var min uppgift i svenskan tydligen inte ens G kvalité. Hur kan en uppgift INTE ens vara G kvalité. Så den ska kompliteras nu för att kunna få G (honsägertillochmedattjagintekommerkunnafåhögrebetygpådenuppgiften)
Denna lärare är så oehört hemskt att jag vill banka hennes feta huvud i väggen typcirka 8963153131635118361 tusen ggr. S K Ö N  K Ä N S L A. Hon ger mig alltid en jävla massa dålig respons men så FORT jag argumenterar emot eller säger något jag inte gillar med henne/hennes undervisningar säger hon åt mig att hålla tyst. VAD FAN HAR VI ELEVER ATT SÄGA TILL OM EGENTLIGEN? INGENTING TYDLIGEN. RUDBECKS VALFRIHETSGYMNASIUM IN MY ASS (ävenomdetinteharmedsakenattgöra-ärbarasåjävlaförbannad) Denna lärare kränker alltid elevernas uppgifter.. uppsatserna blir FYLLDA med kommentarer om hur dåliga de är och inte ett skit om vad som är bra. Jag skulle mer än gärna få veta vad jag är BRA på och inte bara vad jag är DÅLIG på. Det är meningen att läraren även ska berömma och inte enbart kasta smuts på en.

Kul att hon btw ringde min mamma  D I R E K T  efter dagens sista lektion. Nu går jag runt med dåligt samvete och skäms här hemma. Nu har jag bara  F Y R A  timmar svenska kvar med kärringen sen är det  F R I H E T. Vi måste bara se till att vi får en ny mentor.

Kommentarer
Postat av: AXEL! :D

L I S A-AS P

2011-02-18 @ 18:35:44
Postat av: Elin

Vad fan är grejen med Rudbeck och SJUUKT dåliga svenskalärare?! Jag hatar min med.. sitter nämligen hemma just nu och ska PLUGGA pga henne!.. SOFT!

2011-02-18 @ 19:47:24
URL: http://eith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0