INGEN SKOLA?


Antar att INGEN har missat snökaozen.. dvs. att ALLA bussar är inställda + grova förseningar med tåg osv osv. Själv kunde jag ju valt att gå men det känns så ovärt då:

1. i vanliga fall tar det cirka 25 min att gå till skolan vilket betyder cirka 40 min nu med all snö.
2. tänk om inte ens lärarna har kommit fram till skolan och de skickar hem oss? KUL LIV LIKSOM.
3. det lär inte vara såå många elever i skolan och man vill ju inte vara själv?`(fast nu har tydligen folk börjat tagga till skolan)
4. jag har ändå håltimme andra lektionen

======== OVÄRT!

Dock irriterar det mig att skolan inte kan vara bättre på att informera. Ska vi till skolan eller ej? Nästan alla andra skolor är inställda men inte rudbeck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0