KYSS & SMEK

Går in på datorn för första gången idag och finner detta på ALICIAS BLOGG:

"Det här är Bella. Hon är min främsta älskling. Inte just nu kanske, hon strular bredvid mig med nån annan, dvs. inte jag. Nån annan är fett pervers som tar på henne. Aja... Jag älskar Bella, hon är som min syster/bästa vän samtidigt. Hon är alltid där för en och hon är bra på datorer. Det är ett stort plus. Hon mobbar aldrig sina vänner. Hon är skitbra på att laga mat. Nu vände de sig, jag ser hennes rumpa, nasty_gal. Kan inte säga nog hur mycket hon betyder för mig. Hon gick från mattekompis till älskling på ett år. Nu sitter hon på honom, måste kolla på showen, later! Wow nu sitter han på henne. Snusk."


Jag älskar dig med gumman,
dock är du kanske lite FÖR ärlig på din blogg. ELLER?! nejdå sanningen är bra den! 


Kommentarer
Postat av: Alicia

Hahah ärlighet varar längre :D <3

2011-02-12 @ 18:42:43
URL: http://aliciagardell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0