LATINO

Stod i postenkassan idag, utan kunder. Ett gulligt par vandrar förbi och stannar framför mig. De har en barnvagn med sig. Jag ler för mig själv när jag tänker på kärleken de unga föräldrarna delar. Det starka bandet barnet måste ha givit dem. Plötsligt inser jag.. att där står min bästa vän med hennes nyblibna man och deras lille barn. SÖTT. Nej men på riktigt.. DETTA ÄR ERAN FRAMTIDA BEBIS: (den ni hade idag var ju inte ens svart?!)
Tumblr_levru9a1xv1qg7hzoo1_500_large_large
Har funderat lite på namn.... Vad sägs som: Nicholas Nino Layton Diaz Gardell? Eller om det blir en flicka kanske Esmeralda Nino Layton Diaz Gardell passar bra?

Update: Blir det en flicka ska ungen även heta Signhild i mellannamn. Fast det kanske även funkar på pojken?

Kommentarer
Postat av: Alicia Gardell

Vad hände med Signhild? :(

2011-02-23 @ 22:39:43
URL: http://aliciagardell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0