TJAFAN

Här sitter jag och sliter på webbdesignen. Jag menar... kolla bara på bilden nedan jag gjorde påtyptvåsekunder! Samhälls provet idag gick åt  h e l v e t e  eftersom att jag råkade somna med luren vid örat efter telefonsexet med Y. Kläderna på (jamankanhatelefonsexmedkläder), datan på, taklampan på. ALLT VAR PÅ.. tills jag vaknade imorse 06.17 förattvaraexakt med panik från topp till tå. JAG SOM SKULLE PLUGGA.


ÄR MAN GRYM ELLER ÄR MAN GRYM. GJORDE DEN HELT SJÄLV!
(har en tendens att ljuga..)

Kommentarer
Postat av: Elin

Lär mig detdära mongo!! :( sneela!<3

2011-02-17 @ 15:50:04
URL: http://eith.blogg.se/
Postat av: Alicia

Ofta ni kör telesex utan mig :( det är ju min specialare!!! <3

2011-02-17 @ 22:36:50
URL: http://aliciagardell.blogg.se/
Postat av: Superman

Lilla elin, notera det Bella skrev i slutet av meningen.. (har en tendens att ljuga..)

Mvh//Den hemliga superman!

2011-02-17 @ 23:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0