motorvägen woop

Kom precis hem från att ha övningskört enda till Åkersberga för att titta till den "nya" båten och sedan körde jag hem igen. Hela familjen är väldigt fascinerade att jag klarade av så mycket trots att jag bara kört tre gånger sedan mitt 9 månaders uppehåll och då höll vi ju oss bara i området där vi bor. Det är ju faktiskt bara andra gången jag är ute och kör på "riktiga vägar" och andra gången jag kör i rondeller. Vet ni vad? ..det bästa med övningsköra är ju lätt att ligga på motorvägen och pressa! tihi jag blir på så himla glatt humör efter att jag har kört bil, tycker det är så grymt kul och det är utan tvekan körkortet jag ser fram emot mest när jag fyller 18!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0