tack till mina vänner ♥


Jag och Alicia blev sambos nu i tisdags men det varade bara tills idag, alone in her apartment, wonderful huh? Anyways, efter jag jobbade igår mötte bruden upp mig och i princip övertalade mig att vi skulle ha chillkväll o bara dega.. Dock så visade det sig att hon hade en helt annan plan i skallen. När jag öppnar dörren till lägenheten fylls jag först av panik när en av mina läskiga vänner står där och jag hamna i total chock. Sedan strömmar det ut med fler och fler av vänner och det visade sig att den där lilla skitungen hade lyckats planera en överraskning (med tårta och allt!!) för mig eftersom jag fyller år nu på söndag och i princip ALLA mina vänner är gone.. p&l osv osv. Senare hamnade vi hela gänget på en fest hos en polare och jag är så himla tacksam för allt!

Ni är så himla gulliga, det gjorde verkligen min dag, min vecka! Jag vill framförallt tacka dig Alicia, min blivande sambo, du är underbar och att du lyckades hålla detta hemligt är otroligt!

Kommentarer
Postat av: Sambo

Älskar dig gumman <3 Du var så himla gullig när du blev chockad :D

2011-06-23 @ 23:26:56
URL: http://gardellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0