ÄCKELGUBBE

Det var från början meningen att jag och Bella skulle chilla hemma hos henne inatt innan vi drog till jobbet 03.00 - 09.00. MEN det blev lite ändringar och istället hade jag en s k i t rolig kväll ute med Bella, Alex och Shervin (+någraandrasnubbarsomintehadestakenogattvaravaknahelanatten) Sen drog vi i alla fall till arbetet klockan tre och körde gärnet. Jobbade ju som sagt även på dagen 14-17.30 och jag var inte trött men fucking slut rent fysiskt.. tror ni inte att man då ska få ta en jävla massa skit och utskällningar från en äcklig gubbjävel för att han inte kan skicka sitt rek (rekomenderat brev) på det sättet han vill. SORRY MEN REGLER ÄR REGLER OCH DESSUTOM ÄR DET POSTENS REGLER INTE VÅRA. Kul att jag som står där och försöker följa dessa regler ska få ta en jävla massa skit. Pallar inte ens beskriva vilken idiot han var.. (ni som är mina närma vänner kommer i alla fall få höra mig klaga om det här i hundra år) Pinsamt nog bröt jag ihop.. vetfetttöntigt MEN om man har varit vaken i nästan ett dygn så tro mig man klarar bara inte av det. FYFAN. I vanliga fall, fine då klarar jag av skiten från idiotkunder, men inte denna gång. Gråtande tjej i kassan.. det gillar vi! 

..ja det här blev ju typ en novell. tro mig jag skulle kunna skriva en bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0