Den supermäktiga.

Jag vaknade i morse med en ljuv tanke. Det som gav mig den här ljuva tanken, den fina lyckliga bilden i mitt huvude. Var när jag vaknade och såg den allsmäktiga.
Ja mina läsare. Jag har upplevt gud. Jag såg han i min dröm han kom till mig likt en ängel, han var en hon i den benämning att inget existerar utan verkan. Den allsmäktiga Hen är bättre. Ingen föds i ett kön utan i en kropp. Så ja. jag har insett att alla människor är lika mycket värde. Förutom de mindre värda då de är mindre värda. Men gud är min allsmäktiga älskare. Han frälser mig likt en gud, då han är en gud.
Så kära bloggen. JAG är gud, ni är mina slavar och vi ska åter ta över världen.
BLOGGEN, VI HAR MAKTEN, VI ÄR FOLKET, LÅT OSS RÄDDA DENNA VÄRLD. LÅT GUDS GLÄDJE ÅTER FÖRENA OSS! //Mvh En frälst människa vars liv är frälst...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0