eldfestival

När skolan slutade idag hälsade en lite filur med namn Milla på i skolan, hänkade med henne och Elin till stan. Sushi och yakiniku till middag (JackyNiki haha, internskämt) Sedan blev det även en sväng förbi Eldfestivalen i kungsträdgården (persiskt nyår typ.. haha så ja.. där hörde vi verligen hemma, två brunetter och blondiebella. gilla!) Stötte även på några andra vänner inne i stan och påvägen hem mötte jag upp min kära vän Bella. Kom precis hem och mina fötter är DÖDA, fa-an vad kallt det var. Nu ska jag langa té och oc, kärlek till det alltså. Kom på att IMORGON ÄR DET ONSDAG = SOVMORGON. FAN VAD SKÖÖÖÖNT.


Kommentarer
Postat av: Alicia

Fett snygg älskling :D <3

2011-03-16 @ 09:39:29
URL: http://aliciagardell.blogg.se/
Postat av: elinilajninen

SÖTCHEYPÅBILDEN! vem? kan man få nummer eller? <3

2011-03-17 @ 15:25:00
URL: http://eith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0