f m l

Mina föräldrar är i stan och äter finfinfin-middag och lämnade mig pengar till mat. Ringer för att beställa hem pizza men då säger de att på helger/kvällar behöver man beställa mer än EN pizza för hemkörning. Han lät typ fett ledsen över att han inte kunde men det mättande inte min mage ett dugg. FML. Jag är så sjukt hungrig men jag orkar varken åka dit eller laga mat här hemma. Jag orkar nog inte ens träffa folk idag, vet inte vad som hänt med mig idag men.. Jag vill va med någon som förstår sig på en viss personlighet, som kan umgås i tystnad utan några konstigheter. Jaja nu ska jag fortsätta sörja i min säng. BYE

MMMMMMMMMMM FETTTTMA<3 ..OMG VI HAR INTE ENS CHIPS HEMMA. SKJUT MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0