F M L

Jag som hade tänkt att vara duktig och blogga imorse och så låg blogg.se nere just då.. stackars er. Vad har liksom hela sveriges befolkning haft för sig när jag inte har bloggat på hela dagen. B R A  F R Å G A. Idag jobbade jag som sagt, för ovanlighetensskull och efter det mötte AnnaW upp mig och så tog vi vägarna förbi café 60's en stund. Dock förstördes min kväll, resten av lovet och resten av de närmsta åren med ett samtal från mamma. KUL. Är så jävla lack. Anyway.. såg precis klart säsong tre av OC (fan va sorgligt det är!) och ska börja kolla på säsong fyra trots att jag ogillar den men men man måste ju underhålla sig. GODNATT. lovar att ni kommer ha något att göra imorgon så mycket som jag ska uppdatera höhö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0