O M F G


Notera de röda rutorna..
För det första.. jag kan inte minnas senast jag hade ens i närheten av den summan på mitt konto. Jag säger bara HERREGUD. Är van vid att pengarna brukar ligga på X antal tusen.. sådär cirka 7 kanske, minst. PANIK. Men imorgon är det lön - därav siffrorna framför nuvarande 41,66 kr. + studiebidrag. + 1500 mamma är skyldig mig. Känner mig inte hel utan pengar.. vadå beroende? Jag är inte beroende av pengar..

För det andra måste jag bara notera att jag är 69.212,34 kr kvar ifrån mitt mål, dvs. 100tusen på sparkontot när jag tar studenten! Bästa målet jag någonsin haft, lovely!

Var bara tvungen att ta ut mina känslor för dessa 41,66 kr jag nu äger på personkontot.. ännu igen.. PANIK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0