SHOPPAGALET

Sista lektionen blev inställd idag vilket betyder att jag slutade så tidigt som 12.20! Åkte till Stinsen & Sollentuna C med Sofie och fick med mig två skitsnygga linnen, en kofta & ett par svarta jeans (dock fick jag en 20% rabatt på den butiken senare vilket betyder att jag skulle betalat 80kr mindre, AMAGAD) När Elin slutade skolan kl 16 åkte vi och mötte upp Milla i stan för att shoppa galet på Belle. Där blev det TVÅ par skor för 200kr. Underbart! Blev även en väska för 200kr.

Förlåt Elin för att jag råkade falla för ett par skor som du tydligen redan hade köpt.. & att jag hittade en skitsnygg väska som visade sig vara likadan som fin fast i svart.... Men vad gör man inte när det är rea?... pusspådig♥

(randombild, ejskornapåbilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0