TJOCKAHORA

En väldigt nödvändig morgon då jag fick sitta och kolla på när resten av klassen simmade/övade på livräddning (fast mest  l e k t e  dom) Efter det insåg jag hur mycket jag hatar vår nya mattelärare, jävla hora. "INTE ÄTA PÅ MINA LEKTIONER" Skiter jag fullständigt i, isåfall kunde hon radat upp sina regler lektionen innan. Har jag köpt en macka ska jag äta upp den. Hon tjatade fan hela lektionen på våra mackor. Den regeln har hon säkert eftersom hon är så tjock själv och när hon ser oss äta blir hon väl sugen själv. 
Tumblr_ldn7fteaau1qc7c3ho1_1280_large
Men jag fick VG som slutbetyg i MatteA vilket betyder gladchey!
(baraförattaliciaklagarpåattjaganvänderordethelahelahelahelahelatiden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0