gårdagen

Ja.. ska man berätta om gårdagen då? Drog som sagt till Alicia vid 7-tiden för att äta middag, senare kom Rebecca och då drog vi en café 60 kväll tänkte vi - men det slutade med att vi efter stan befann oss i Enebyberg, chillkrök, härliga människor o en bra kväll. Spenderade även natten där och åkte direkt till jobbet 14.30-16.00. Somnade på dirr när jag kom hem och vaknade inte en enda gång förens FEM timmar senare. Heytröttchey, kanske beror på att vi typ inte sov något inatt.

detta inlägg blir bildlöst, då jag faktiskt har några bilder från kvällen men död som jag är orkar jag knappast föra över de nu. Fan asso jag skulle ju plugga efter jobbet, men där sket det sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0