COOLCHEY

NU ÄR JAG FUCKING HEMMA. Förstår att ni saknat mig och de måste ha varit dött här hemma utan  m i g. Har haft en grym tid med brudarna på kungsberget. Lite dött var det en kväll men det löste Milla med att ragga upp ett gammalt par! (tolka det som ni vill, men vi lärde faktiskt känna deras dotter.. förutom Milla då som satsade på de gamla paret) Har provat lite hopp&rail så nu är jag grymt taggad på att bli sådär awesome på bräda. Nästa år langar vi bästa snowboard brudarna evah! Nej men hörni nu är det såhär att jag måste uppdatera mig på ALLT som har hänt när jag varit borta nu (alltså inget) men.. jag är helt slut så ska chilla galet. Uppdaterar senare.
Nemen titta där är ju jag.. höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0