hej typ sommarlov

Fick nyss ett random samtal från ett gäng grabbar, var tvungen att tacka nej till att mötas i stan NU.. hehe. Kom precis ut ifrån duschen och har skickat in min EU-uppsats (det gjorde jag faktiskt innan kl slog 00.00!) Gud så skönt, det enda jag har kvar nu är kompletteringsuppgift i samhällen, det tar max 10min att skriva klart den, och imorgon har vi engelska för att få reda på betyget sedan är skolan SLUT - förutom att avslutningen sker nästa torsdag men INGA lektioner kvar!

Nu ska jag ner och kirra té! jag lär slänga in något till inlägg ikväll/inatt då jag måste vara vaken i 3 timmar till för att låta mitt hår torka klart. KUL


puttinutti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0