I Luv You Girl

Slutade redan kl 14.30 idag, tackar för underbara lärare! Då åkte jag, Sofie & Amanda till sollentuna C för lite shopping och fika. Jag fick med mig en supersöt bikinitrosa och jag har äntligen köpt nytt skyddsplast till iphonen så nu kan ingen klaga på alla bubblor och repor längre! om 30 minuter ska jag röra mig mot Sollentuna C igen för att möta upp min underbara vän Isabell - vi bestämde nyss att det ska shoppas på stinsen innan vi åker hem till mig och myser tillsammans med Alicia - förhoppningsvis blir det även utgång senare till kvällen. 

Jag & min sötnos förra sommaren.. shit vad jag har förändrats! tycker iaf jag..

Kommentarer
Postat av: Belle

Älskar dig Bella <3

2011-05-08 @ 00:43:12
URL: http://ikvhell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0