i'm over my head

Måste säga att jag känner mig 20% piggare efter duschen.. piggare är en sak men jag är fortfarande lika sjuk och har fortfarande lika ont. fuck my life. Har stor ångest för skolan just nu då jag missat en hel del och inte kunnat plugga hemma då det är ansträngande nog att bara lyfta armarna eller sitta rakt upp..

Idag missar jag engelska nationella, på fredag har vi naturprov och om jag går till skolan på fredag tänker jag förklara för läraren hur det ligger till och att jag måste skjuta upp provet för min del, nästa vecka på tisdag har vi kursprov i MatteB vilket jag verkligen hade tänk att satsa på och kirra VG i men nu är det helt jävla kört och jag tror även att vi har Samhälls prov nästa vecka eller veckan efter det.. + en hel del uppsatser. Eftersom jag nu behöver skjuta upp en hel del betyder det att jag kommer få allt på samma vecka i slutet. U N D E R B A R T !

dagens novell... och så kör vi en gammal bild på det när man hade livsglädje och kunde driva! Om jag ska vara ärlig känner jag inte igen mig själv i spegeln just nu..

Kommentarer
Postat av: Anonym

körtelfeber kanske? precis som jag hade.... ha det så kul att bli frisk från det. tar typ 2 månader

2011-05-11 @ 15:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0