O.M.F.G


Provet gick åt helvete kan jag ärligt talat säga er.. är så nervös nu för om jag kommer bli godkänd i denna kurs eller ej.
Blev klar så tidigt som 11.45 och efter det åkte jag och sofie till centrum för att få i oss lite lunch + köpa en present till hennes mor - supergulligt blev det. Sedan åkte vi hem till henne för att kolla på en film vi fått i uppgift att skriva om - mys! Måste säga er att den brudens rum.. det är fan underbart. Avis avis avis. Har varit hemma en stund nu och har städat mitt rum lite granna sådär, nu tänker jag låta nörden inom mig komma fram - dags för xbox! Har inte spelat sedan innan nyår - omfg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hoppas det gick bra ändå Bella hoppas att du får G iaf! puss<3

2011-05-18 @ 22:39:57
Postat av: Belle

Jag hoppas det gick bra ändå Bella hoppas att du får G iaf! puss<3

2011-05-18 @ 22:40:03
URL: http://ikvhell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0