r.i.p - ibaby

Jag ska få en helt ny iphone!!! eller få och få.. måste paya 600spänn men det är det ju lätt värt.. eller? JO det är det! Dock så känns det lite hemskt att byta ut min ibaby mot en ny.. fick inte ens behålla resterna som fanns kvar av honom. Nu blev detta lite väl deprimerande så ska komma till det negativa (förutom att jag måste paya 600spänn): den nya ibabyn kommer inom TRE JÄVLANS VECKOR. Ska det vara så svårt att skicka en fking mobil på posten kanske? dålig service!

vi delade många fina minnen du och jag. men nu är tiden slut och du får vila ut där uppe min kära. jag lovar att ta hand om din bror och jag ska räkna dagar till den dag då vi återförenas i himlariket.
Tumblr_lk6dfa2dnj1qhb49yo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0