HAFF PÅ GUBBEJÄVEL!

Jävlar i havet vilken seg dag detta har varit! Vad har hänt på jobbet idag då? En skitsnygg kille berömde mig för min fina tatuering jag har på armen (made by Amanda) - haff?

En annan kund:
*Står i postenkassan utan kunder och en gubbe går förbi*
Han: Hejsan!
Jag: hejhej
Han: En tant där ute frågade mig varför jag inte handlar på vivo istället.. då sa jag att där kan man ju inte handla!
Jag: vadårå?
Han: Nej men där sitter det ju bara gamla kärringar i kassan. Här är det så roligt att handla för de jobbar så unga vackra flickor här!
Jag: Hehe mm..
Han: jaa så hit är det så trevligt att komma!

osv osv osv... ÄCKLIG GUBBE! handlar på ica för att spana in vackra små flickor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0