It's time to wake up.

Efter en lång, händelserik och krävande helg är det nu dags att komma tillbaka till verkligheten.. Trots att helgen bara består av två dagar känns det som att en evighet har gått. Imorgon är det periodsbyte vilket är ett stort jävla + för mig eftersom mitt schema är U N D E R B A R T. Dock så kommer jag ha jobbigare kurser men vafan jag pallar inte klaga... 

Jag vill avsluta detta inlägg med att säga att jag älskar dig Alicia Gardell, jag saknar dig trots att vi spenderat i princip varenda sekund av denna helg med varandra. Soulmate.

Kommentarer
Postat av: Alicia

älskar dig med <3 sitter och planerar 2 år nu.... :$

2011-11-24 @ 00:07:09
URL: http://gardellis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0