Jag går som en jävla anka!

Har så galet ont efter träningen i tisdags, gaaassh kan det inte bara gå över? Är ju skittaggad på att träna men man ska ju inte träna de muskler man har träningsvärk i så får bara hålla ut tills det går över! vilket det måste göra innan söndag för jag måste ju träna minst 2 dagar i veckan. Herregud jag kan inte ens ligga i sängen utan att typ börja gråta av smärta!!
Tumblr_lgbtistizp1qb5gkjo1_400_large

Update: Det var en kompis till mig som sade att jag INTE skulle träna de muskler jag har träningsvärk i. Dock hade jag för mig att det var tvärtom men inte minns jag så trodde ju på detta. Men jag diskuterade detta med min bror igår och insåg att det var fel det min kompis sade.

Kommentarer
Postat av: Anonym

man ska visst träna de muskler man har träningsverk i... Det ända och bästa sättet att bli av med träningsverk är att jogga och stretcha dom så att det går över

2011-09-23 @ 14:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0