Men hallå där!

Det var ju då ett tag sedan.... Kom ju då hem från london i söndags kväll och jäklar vad jag hade det bra där med strålande sol och värme i princip hela tiden. Brände 5 tusen vilket resulterade i en hel del nytt i garderoben - G I L L A . Dyker nog upp några bilder från min lilla vistelse i london senare, har inte orkat gå igenom de ännu så att säga. Ikväll blir jag lämnad ensam här hemma och jag funderar på att ta tillfälle i akt och ha en liten myskväll för mig själv, känns som att det behövs - jag ska ju trots allt upp redan kl 7 imorgon och jobba! Annars får jag väl desperat hitta mig en date för kvällen. Men först ska jag nog lägga mig i sängen en stund, sköööönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0