Andra skoldagen avklarad, är det lov snart eller?

Idag har jag både klippt mig och hämtat glasögonen, vi snackar stora förändringar här alltså. Jag kommer tjata mycket om detta så jag varnar er men  O M G  vad bra jag ser nu, är helt sjukt vilken skillnad det är. Jag har såå mycket sämre syn än vad jag visste. Det känns som att en helt ny värld öppnar sig! Även om jag inte är lycklig över att min syn är kass så är jag så lycklig och framförallt fascinerad över hur bra jag ser nu. Anyway, har lirat xbox med bror i nästan 2 timmar nu så det känns som att det är dags att sova snart även om jag inte börjar förens 11.35 imorgon, det blir ju trots allt en lång dag oavsett. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0