spontanjobbat

Jag hann knappt hem efter skolan innan jag fick ett samtal från jobbet så det var ju bara att pallra sig dit och jobba 17-21.30. Älskar när människor inte dyker upp så någon annan får ta smällen. Jag som skulle råplugga.....

När vi ändå är inne på ämnet kan jag ju passa på och nämna vilken HELVETES vecka detta är/kommer vara! Jobbar måndag, tisdag, onsdag, kanske fredag, lördag & söndag. På fredag har jag matteprov och på söndag ska min engelskauppsats in som jag knappt hunnit börja på. Hur ska jag hinna detta?? Dessutom så flyttar jag ner i källaren på lördag - SHOOO - men det kommer ju i princip ta ALL min tid. VILL NÅGON BYTA LIV ELLER???? Imorgon är det i alla fall löning, det enda solskenet i mitt liv just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0