Satsar inlägg må jag säga!

Inte ok när spotify har 'temporary connection error'.. vilket konto man än loggar in på. Inte ok.
Nu började det dock att funka igen, sho.

Hade ju då heldag i skolan idag och om jag ska vara helt ärlig så kan jag inte ens minnas sist jag var i skolan från 8.20-16.00, illa - skärpning bella! Ganska nice att bli hämtad med biiiiil efter skolan men dock resulterade det ju även i att jag var tvungen att umgås med chauffören - även kallad Staffan. Han har höga krav alltså, räcker det inte med dom långa minutrarna från skolan till mig liksom? Men men vad gör man inte för skjuts hem. Skjuts är ett mycket konstigt ord.

på tal om denna mysiga lilla bild så ska jag nu ner och ta en väl behövlig kopp kaffe med family för att sedan röra mig mot bellabo för fika med henne och lollimo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0