It's like I'm running in slow motion, in a nightmare that will never end.

Jag är väl i princip helt klar med min uppsats nu, hyfsat nöjd dessutom. Trots detta så kommer jag ej skicka in den ikväll, man vill ju gärna läsa igenom den en dag senare och finslipa lite så att säga. En dag sen skadar väl inte.. portalen som vi rudbeckare använder oss av har ju då varit nerstängd fram tills 24.00 ikväll så jag har helt enkelt inte fått tillgång till min lärares mailadress he he. Nu ska jag äntligen få lägga mig i sängen och kolla på min älskade serie vänner. Något sugen på chirre dirren min far köpte åt mig till helgen också.. frågan är om man orkar gå upp och hämta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0