Sunday


Jag är väl i princip helt frisk nu då, dock skulle det inte förvåna mig om jag är konstant trött i ett antal veckor fram över som biverkningar av både influensan och halsflussen som jag haft på bara 3 veckor.. 

Igår fyllde min kära mor år och jag slet hela dagen för att göra hennes dag den bästa på länge - vilket jag lyckades med! På kvällen kom pojkvännen över och idag har vi bara slöat hela dagen, mot kvällen bytte jag dock ut pojkvännen mot Bella och hade en fortsatt mysig kväll. För övrigt så kan jag nämna att min iphone äntligen har blivit inlämnad på lagning så några färska bilder lär inte komma den närmsta månaden. Känner mig bokstavligt talat handikappad utan den.

Nu blir det som vanligt sängen och någon serie - frågan är vilken......... Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0