19 maj - det går bra nu.

Ja ni, livet går bra nu! Igår blev det en mysig grillkväll @myplace. Imorse åt jag och frebybror en härlig frukost ute i solen, sedan roadtrip till ica och därefter hamnade jag i sollentuna och har plockat ut min SPRILLANS NYA IPHONE, SHOO. Tänk vad jag hunnit mycket och klockan är bara 12! Lite annan intressant fakta följer nedan:

-Om 5 dagar ryker tågrälsen ur käften min! Efter fyra år ska den äntligen av - fatta vilken lycka jag känner!!
-Om 22 dagar är skolan över - okej, tvåan är i alla fall över - sedan är det bara ETT år till studenten!!
-Om 37 dagar är den stora dagen vi alla väntat på kommen - jo ni vet vad jag menar - MIN 18-ÅRS DAG!!
JA, det går fan bra nu!

hemlig & jag förra helgen.......

Kommentarer
Postat av: Kisse

Men HERRE Gud var du tvungen att ta fen FULASTE bilden någonsin?!? Ta bort.

2012-05-20 @ 11:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0